Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Przez rynek szkoleniowy przetoczyła się prawdziwa rewolucja cyfrowa. Organizacje i instytucje, które do zamawiały i prowadziły szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej błyskawicznie rozpoczęły poszukiwania alternatywnych form wspierania, edukowania i rozwijania pracowników. Dziś treningi i warsztaty online oraz webinary to standard, a nie nowinka technologiczna.
W zawiązku z licznymi zmianami pojawiły się jednak wyzwania: w jaki sposób mieć pewność, że szkolenia oraz inne działania rozwojowe realizowane do tej pory w formule np. dwudniowej a obecnie skompresowane do np. 2-4 godzin szkolenia przyniosą Organizacji oczekiwane korzyści i rezultaty?
W jaki sposób sprawdzić, czy inwestowane w rozwój pracowników środki zwrócą się Instytucji? I wreszcie, w jaki sposób ustalać cele i rezultaty działań rozwojowych online zarówno w działach szkoleń wewnętrznych oraz z zewnętrznymi partnerami?
Odpowiedzi na te pytania dostarcza warsztat z ewaluacji działań rozwojowych online.
Organizacje intensywnie inwestują w rozwój pracowników, niestety bolączką wielu firm jest to, że nawet najlepsze szkolenie nie gwarantuje, że uczestnicy po jego zakończeniu trwale i z przekonaniem zastosują poznane podczas szkoleń rozwiązania. Co więcej, wielu uczestników deklaruje, że choć szkolenie spełniło ich oczekiwania na poziomie zainteresowania nie bardzo potrafią przełożyć wnioski z aktywności szkoleniowych na swoją rzeczywistość zawodową. W odpowiedzi na te dylematy, zaprojektowaliśmy szkolenie oparte na metodologii ewaluacji szkoleń, a zatem szkolenie które w kilku prostych krokach daje odpowiedź na pytania:
Szkolenie jest odpowiedzią na pytanie, w jaki sposób wesprzeć pracowników w nabywaniu kompetencji oraz co zrobić, aby pracownicy zmieniali swoje postawy i stosowali nabyte podczas szkoleń umiejętności po powrocie do pracy.
Grupa docelowa:
Szkolenie specjalistyczne dedykowane jest pracownikom HR, pracownikom działów personalnych, osobom koordynującym projekty rozwojowe w organizacjach oraz HR business partnerom.
Szkolenie rozwija następujące kompetnecje:
Organizacje intensywnie inwestują w rozwój pracowników, niestety bolączką wielu firm jest to, że nawet najlepsze szkolenie nie gwarantuje, że uczestnicy po jego zakończeniu trwale i z przekonaniem zastosują poznane podczas szkoleń rozwiązania. Co więcej, wielu uczestników deklaruje, że choć szkolenie spełniło ich oczekiwania na poziomie zainteresowania nie bardzo potrafią przełożyć wnioski z aktywności szkoleniowych na swoją rzeczywistość zawodową. W odpowiedzi na te dylematy, zaprojektowaliśmy szkolenie oparte na metodologii ewaluacji szkoleń, a zatem szkolenie które w kilku prostych krokach daje odpowiedź na pytania:
Szkolenie jest odpowiedzią na pytanie, w jaki sposób wesprzeć pracowników w nabywaniu kompetencji oraz co zrobić, aby pracownicy zmieniali swoje postawy i stosowali nabyte podczas szkoleń umiejętności po powrocie do pracy.
Grupa docelowa:
Szkolenie specjalistyczne dedykowane jest pracownikom HR, pracownikom działów personalnych, osobom koordynującym projekty rozwojowe w organizacjach oraz HR business partnerom.
Szkolenie rozwija następujące kompetnecje:
1. Podejście tradycyjne vs podejście rezultatowe
2. Przegląd najpopularniejszych metod ewaluacji działań rozwojowych w kontekście planowanych działań online
3. Przykładowe formularze ewaluacji szkoleń
4. Ewaluacja szkoleń na różnych poziomach:
5. Case – studies
1. Podejście tradycyjne vs podejście rezultatowe do szkoleń
2. Wielka szóstka – przegląd metod ewaluacji działań rozwojowych
3. Przykładowe formularze ewaluacji szkoleń
4. Ewaluacja szkoleń na różnych poziomach:
5. Jak uzasadniać i komunikować Zarządom konieczność i istotę działań rozwojowych? Metodologia tzw. naturalnego tła w chunkingu
7. Psycholingwistyka – w jaki sposób prezentować i uzasadniać przed Zarządem rezultaty programów rozwojowych? W jaki sposób porządkować wypowiedź, szyfrować dane HR językiem biznesu?
1. Potrzeby rozwojowe vs. potrzeby szkoleniowe – identyfikacja i diagnoza
2. Podejście tradycyjne vs podejście rezultatowe do szkoleń
3. Wielka szóstka – przegląd metod ewaluacji działań rozwojowych
4. Przykładowe formularze ewaluacji szkoleń
5. Ewaluacja szkoleń na różnych poziomach:
6. Jak uzasadniać i komunikować Zarządom konieczność i istotę działań rozwojowych? Metodologia tzw. naturalnego tła w chunkingu
7. Psycholingwistyka – w jaki sposób prezentować i uzasadniać przed Zarządem rezultaty programów rozwojowych? W jaki sposób porządkować wypowiedź, szyfrować dane HR językiem biznesu?
8. Case – studies.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Amerykańskie firmy wydają ogromne sumy na szkolenia i edukację pracowników – 160 miliardów dolarów w Stanach Zjednoczonych i blisko 356 miliardów dolarów globalnie w 2015 r. – w opinii decydentów nie uzyskują one dobrego zwrotu z tej inwestycji.
Trener biznesu z doświadczeniem rozwoju kompetencyjnego pracowników i menedżerów. Ceniony praktyk procesu rekrutacji, oceny i rozwoju pracowników oraz w procesie współpracy z klientami. Posiada wieloletnią praktykę w biznesie pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji. Zajmuje się koordynowaniem projektów wdrażania metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w branży finansowej, m.in. jako dyrektor banku zarządzała zespołami, realizowała cele finansowe i sprzedażowe swojej jednostki, rekrutowała pracowników i dbała o ich rozwój, negocjowała warunki współpracy z klientami. Powodzenie w pracy trenerskiej jest wynikiem łatwości, z jaką przenosi doświadczenia zawodowe na salę szkoleniową. Inspirator turkusowej rewolucji w polskich firmach. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Veolia, Smurfit Kappa Polska, Bank BPH, ELA Container Polska, Marflex – M.J. Maillis Poland, Murapol S.A., Asmet, czy DCT Gdańsk.
Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
Po raz pierwszy znaleźliśmy się w sytuacji równowagi sił pomiędzy rekruterem a kandydatem. Dotyczy to zarówno stanowisk wymagających specjalistycznej wiedzy, kompetencji jak i tych, na które doświadczenie nie jest wymagane.
O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.